"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?"

Lépj be a "belső körbe", ahol a legnagyobb marketing áttörések történnek, ahol az igazán nagy bizniszek épülnek!

 

Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

 

Kapaszkodj, ez rázós téma.


Az ügyfeleim többsége NEM azt szeretné hallani tőlem, amit itt olvasni, hallani fog. Helyénvaló lenne egy "csak erős idegzetűeknek" figyelmeztetés, de a legfontosabb tanácsom az, hogy csak akkor olvasd, hallgasd meg, ha komoly céljaid vannak a cégeddel. Ha komoly személyes ambícióid vannak, ha fontos Neked, hogy valami tartósat és maradandót alkoss.

Ha csak megélhetésre, felszínen maradásra játszol, inkább tegyél úgy, mintha soha nem beszéltünk volna erről a kényes témáról.

Ha mégis ide kattintasz, akkor többé nincs visszaút.


...állj meg egy pillanatra és gondolkodj el ezen:

Te milyen cégnél szeretnél ügyfél lenni?

Olyannál, ahol mesteri szinten bánnak a szavakkal és a marketing trükkökkel, BÁRMIT el tudnak adni Neked és úgy gondolják, hogy EZ a lényeg, nem az, hogy jó vagy hasznos-e Neked, amit rád sóznak.

Vagy olyannál, akik szívvel-lélekkel ELSŐSORBAN azon dolgoznak, hogy értéket adjanak Neked, amivel elégedett leszel?

Lehet, hogy rá fogsz jönni, hogy bevittek az erdőbe. Lehet, hogy fel leszel háborodva. Ne engem hibáztass, én a kifelé vezető utat mutatom :-) Itt van

 



Amíg az ország legtöbb vállalkozója a por(cukor)hintést tanulja (az "Egy jó értékesítő az eszkimónak hűtőszekrényt is el tud adni" és a "Nem számít a termék, csak a marketing" ékes példái a tomboló őrületnek)...



Figyelmeztetés: Megfáradt, elkeseredett vállalkozóknak belépni tilos!

Világuralomra törsz? Vagy kicsiben játszol és első körben megelégednél a piacvezetői pozícióval? Óriási vágy hajt nap, nap után, hogy valami maradandót alkoss, valami igazán nagyot, melyre generációk múlva is büszkén tekinthetnek vissza utódaid?

Akkor biztos vagyok benne, hogy egyet értünk abban, a hatékony marketing, az értékesítési trükkök sem elegendőek arra, hogy elérd céljaidat. Ugyan szép eredményeket lehet elérni egy-egy jól kitalált reklámüzenettel, akár jelentősnek is mondható extra bevételre lehet szert tenni néhány ügyes értékesítési megoldással, de ez kevés... Nagyon kevés!

Mi akkor a teendő?
Mit tegyek, ha már a marketing sem segít?


A helyzet az, hogy a marketing, habár létfontosságú, nem helyettesítheti a hihetetlenül jó terméket. A marketingnek nem az a célja, hogy "bármit" eladjon, hanem az, hogy a jó terméket megtámogassa hozzá méltó eladási mutatókkal.


Vigyázat! Mély víz!

Eza legújabb, és legidőszerűbb "állóvíz-felkavaró" lehetőség nem való akárkinek. Ez az anyag (ami gyakorlatilag egy  gyorstalpaló) nem alkalmas arra, hogy az utolsókat rúgó, az összeomlás szélén egyensúlyozó vállalkozásokat húzzon ki a bajból.

Egyáltalán nem való annak, akit nem hajt égető vágy, hogy valami óriást alkosson. Ha a céljaid "szokásosak", a társadalom által elfogadott méretűek (sok pénz, nagy ház, jó autó, beutazni a világot, stb. bla, bla, bla), akkor semmi szükséged rá. Csak akkor érdemes rászánod az időt, hogy elolvasd, meghallgasd ha rendszeresen hallod másoktól, hogy "nem vagy normális", "ez teljesen irreális" vagy "hát, remélem, sikerül Neked" (miközben arra gondol, hogy elment az eszed).

Ha egy kicsit megszállott, egy kicsit idealista, és nem kicsit maximalista vagy, ha olyan célokon dolgozol nap mint nap, amelyek mások számára az elképzelhetetlenen is túl vannak, akkor Neked írtuk - töltsd le és használd! Néhány percen belül olyan "bomba" lesz a birtokodban, amit mások még egy 10 méteres rúddal sem mernek megérinteni. De ez a kaland része, nem? :-)


 

GLOBÁL PARTNER3

 

Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek.
Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.

Cégünk célul tűzte ki, és elkötelezte magát amellett, hogy segítséget nyújt a józan gondolkodású üzletembereknek, a világ bármely pontján abban, hogy üzleti kapcsolataikat tudják bővíteni, ezáltal stabilitást és növekedést hozva a saját üzletükbe, ami virágzó gazdaságot eredményez.


Ez a Global Partner 3 üzleti rendszer meghívója.


Ön tudta, hogy osztogatják a cégeknek a megbízható, és pénzt hozó üzleti kapcsolatokat?!

Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Global Partner 3

KB. 4 perc.

Global Partner 3 - promóciós videó

 

gp3.jpg


Bővebben

www.globalpartner3.com



További nagyon szép napot kívánok sok sikert.

 

További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.vevoletoltes.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu

 

Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com


06-20-943-7178

"Mit teszel ma ami, holnap is számit?"




 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 37
Heti: 121
Havi: 1 324
Össz.: 319 963

Látogatottság növelés
Oldal: Mit tegyek, ha már a marketing sem segít?
"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?" - © 2008 - 2024 - marketing-marketing.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »