"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?"

Lépj be a "belső körbe", ahol a legnagyobb marketing áttörések történnek, ahol az igazán nagy bizniszek épülnek!


Dolgozzunk ki számodra is piacrobbantó megoldásokat!

Ingyenes Cég IQ teszt.

http://profitpanda.hu/Teszt

GLOBÁL PARTNER3


Megbízható ügyfeleket keresünk, meglévő partnereinknek.
Cégeknek segítünk az értékesítésben, és a beszerzésben is.

Cégünk célul tűzte ki, és elkötelezte magát amellett, hogy segítséget nyújt a józan gondolkodású üzletembereknek, a világ bármely pontján abban, hogy üzleti kapcsolataikat tudják bővíteni, ezáltal stabilitást és növekedést hozva a saját üzletükbe, ami virágzó gazdaságot eredményez.


Ez a Global Partner 3 üzleti rendszer meghívója.


Ön tudta, hogy osztogatják a cégeknek a megbízható, és pénzt hozó üzleti kapcsolatokat?!

Szeretné tudni, hogy mit kell mindennap tennie, hogy növelje a bevételeit?

 

Használja rendszerünket, és tekintse meg bemutatkozó videónkat:

Global Partner 3 - promóciós videó

Bővebben

www.globalpartner3.com




Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com

06-20-943-7178


Mit teszel ma azért, hogy tudjanak rólad?


szöveg katt

Elhúzódó gazdasági válság. Állunk-várunk 

 


"Az életben azok a legsikeresebbek, akiké a legjobb információ."



Hogyan légy gerilla marketinges?

Forrás:Wolf Gábor Marketingkomandó

A legtöbbünknek nem adatik meg az a luxus, hogy a cég központja tíz vagy százmilliókban határozza meg az éves marketing költségvetésünket. Hogyan lehet limitált büdzséből eredményeket elérnie egy nem túl nagy cégnek?


Jay Conrad Levinson, akitől a Gerilla Marketing kifejezés ered, már majd 20 éve, hogy választ adott erre a kérdésre. Levinson szerint egy kisvállalatnak pontosan úgy kell marketingeznie mint ahogy egy gerilla harcol: minden eszközt be kell vetned ami csak a kezed ügyébe esik, nem szabad lankadnia a harci kedvednek, és sosem szabad feladnod!

Nézzük, hogy itthoni környezetben mitől lesz valakiből gerilla marketinges?

1. LÉGY KITARTÓ!
A kisvállalatok egyik nagy előnye, hogy a marketing gyakran hosszú évekig ugyanazon személy kezében van - általában a cégvezetőében. Egy multi pár évente lecseréli a teljes marketing osztályát, és az újak mindig változást hoznak.

Hadd mondjak valami fontosat, amit megtanultam mióta kkv-kkel dolgozom:

egy közepes színvonalú ám kitartó marketing program hosszú távon MINDIG sikeresebb, profitábilisabb, mint a legjobb, legdrágább marketing akció, ami mögött viszont nincs kitartás, nincs állandóság.

Mint a lassú víz (ami végül a sziklát is elmossa) a kitartás, az állandóság fogja lassan de biztosan beverni a célpiacod fejébe a céged üzenetét, és az üzenet stabilitásán, megbízhatóságán, kiszámíthatóságán keresztül építeni a márkádat, szavahihetőségedet.

Nincs kitartás, nincs eredmény.


2. NE FÉLJ BEFEKTETNI!
Minden cégvezetőnek megvan az elmélete arról, hogy mi a legjobb befektetés: ingatlan, tőzsde, állampapírok, vegyes alapok.

Hát itt van még egy, amire kevesen gondolnak: a marketing! Nincs az a részvény, nincs az az ingatlan, ami annyit hozhat hosszú távon, mint egy jó marketing befektetés. Egy igazi gerilla marketinges alig várja, hogy a bevétele egy részét marketingre költhesse, hiszen tudja, hogy ettől nő igazán az üzlet!

A marketinget sosem szabad költségként nézni, hiszen ez nem olyan mint a villanyszámla, a könyvelő díja vagy az útiköltség. A marketingbe azért fektetünk, mert tudjuk: ettől épül a cég. Ha találsz egy jó marketing eszközt, ami hosszú távon is bizonyít, akkor naná hogy érdemes azt egyre nagyobban, egyre erősebben alkalmazni!

3. LÉGY ÁLLANDÓ!
Időbe telik, míg a piac fejébe beszivárog az üzeneted, míg lassan megtanulják céged, portékád nevét. Az állandóság sokkal jobban kommunikálja a megbízhatóságot, mint ha reklámodban állítanád azt magadról.

Ha folyton változtatod a marketing eszközeidet, reklámjaidat, üzenetedet, ha gyakran újítasz a kreatívban, designban, akkor könnyen elveszíted azt a bizalmat, amit az állandóság épít.

Kísérletezz bátran, de legyenek marketing eszközeid, amik akár éveken keresztül is stabilak, változatlanok.


4. ÖSZPONTOSÍTSD TŰZERŐDET
Egy gerilla sosem csapna össze szemtől szembe a nagy ellenséggel! Ennél sokkal okosabb és tapasztaltabb. Előbb elemzi az ellenfelét hogy megtalálja a gyenge pontjait: egy helyen tárolja a lőszert? BANG! Aluszékonyak az őrök? NYISSZ! (elég drámai?)

Mi az, amit ki nem állhat a piac a konkurenseidben? Rossz a kiszolgálás? Lassú a szállítás? Gyenge a karbantartás? Kérdezd ki a piacot, majd csapj le arra: legyél Te abban a legjobb és ezt bátran kommunikáld is! (Vigyázat: csak kommunikálni önmagában kevés: a piac hamar átlát a szitán, és pillanatok alatt megvonja a bizalmát attól, akitől becsapva érzi magát)

5. DOBJ BE MINDENT!
Egy gerilla tudja, hogy bármiből fegyvert csinálhat, ami a keze ügyébe esik.

A reklám nem az egyetlen marketing eszköz. Kísérletezz minél többel, keresd az új lehetőségeket. Egy kupon a névjegyed hátulján, egy PR cikk a szakmai magazinban, a weboldalad címsora, egy videó a legutóbbi prezentációdról...

Tűzd ki célul, hogy rendszeresen, pl. minden negyedévben kipróbálsz egy új marketing eszközt.


6. A VÁSÁRLÁS A MARKETING VÉGE?
Egy gerilla marketinges tudja, hogy a marketing nem akkor végződik, amikor a vásárló végre fizet ... hanem akkor kezdődik!

Aki már egyszer üzletet kötött cégeddel, azt sose ereszd el. A marketing költségvetésed akkor ideális, ha legalább a felét a régi ügyfeleidre költöd.

Ez egy rövid bekezdés, de kulcsfontosságú. Akár olvasd is el még egyszer.


7. ... ÉS AZ EREDMÉNYEK MILYENEK?
Találós kérdés: céged két féle marketing eszközt használ új ügyfelek szerzésére. Hirtelen plusz bevételre teszel szert és úgy döntesz: az egyik marketing eszközt felerősíted.

Hogy döntöd el, hogy melyik legyen az, ha nem tudod melyik az eredményesebb?

A marketing eszközök eredményességének mérése kritikus fontosságú lehet - ha egy kampányról tudod, hogy hogyan teljesít, akkor tudod finomítani, javítani. Ha nem méred, akkor sosem tudod meg, hogy egyáltalán megéri-e alkalmazni, vagy csak pénzkidobás az egész.



8. SZÖVETSÉGESEK
Egy gerilla sosem harcol egyedül: tudja, hogy sokkal több esélye van a győzelemre, ha másokkal is összefog.

Keress olyan cégeket, akik nem konkurenseid, de akikkel ugyanazt a szegmenst célozzátok. Kezdjetek közös marketing akciókba, ahol az egyik cég saját vevőinek, saját piacának ajánlja a másikat. Ennél gyorsabb hatású marketing eszköz talán nincs is.

Szeretnél gerilla lenni? Akkor élvezd a marketinget, élvezd a változatosságát, és gyönyörködj az eredményeiben!

Forráss:Wolf Gábor

Marketingkomandó


További nagyon hasznos oldalak.

A profit legyen veled...

www.profitpanda.hu

www.sokprofit.hu

www.globalpartner3.com

www.harisnya.hupont.hu

www.mlmuzlet.hupont.hu

www.befektetesi.hupont.hu

www.marketing-marketing.hupont.hu


További nagyon szép napot kivánok sok sikert.


Takács Imre

takacs.imre65@gmail.com

06-20-943-7178


"Mit teszel ma ami, holnap is számit?"




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 28
Tegnapi: 36
Heti: 108
Havi: 1 311
Össz.: 319 950

Látogatottság növelés
Oldal: Hogyan légy gerilla marketinges?
"Hogyan vihet sikerre egy kis- és középvállalatot a marketing?" - © 2008 - 2024 - marketing-marketing.hupont.hu

A HuPont.hu weblap készítés gyerekjáték! Itt weblapok előképzettség nélkül is készíthetőek: Weblap készítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »